T H E M !

went to cheras today . byr saman di pejabat DBKL yg dilakukan oleh ibu saya , Puan Hafsah .
ye puan hafsah , anda didapati bersalah kerana parking kenderaan di tempat yg tidak dibenarkan . ~ngeeee .

on the way back , kene pick up Encik Affiqe plak.
saya tggu awak lame taw ?
sampai ibu ckp , 'kalau nak gado,jom kita balik, xyah amek fiqi .'
then i shut my mouth for awhile . hahaha .

then my mom said , 'kita terus g klinik la kak long amek referral letter .'
skali klinik penuh mcm cacing kerawit taw ?
ye ! saya kene amek referral letter disbbkn headache saya semakin menjadi jd sekarang nih .
=((

then , ibu ajak g JJ . nk makan A&W plak katanye . maka , saya sbgai driver kene la bwk . tp ibu blanje . after that , payed , fiqi and i went to play token . heee . manakala parents saya jalan jalan smpai ayah syud tertido . sian ibu ckp sorg sorg . hahaha .

hntr parents balik, then sambung keluar ngn fiqi+payed . g wangsa walk plak . ye ! saya sgt penat . adoyyyy . and yeayyy hell ! i need to back to my hostel . shitt-te .

*i dont wanna back . can i ?

-the end-

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...