T H E M !

aQuaria, KLCC

plan with Qistina and Dyla. went to aQuaria as Dyla and Qist never been there. heee. picked up Qistina and Dyla at their house. and accompanied by my kazen jugak , Mok. hahha. thanx ya. macam macam la kitaorang tengok jenis ikan. ada jugak udang lah kura kura, rama rama, lebah, haishhhh macam macam lahhh. rasa mcm nak tangkap je gambar semua benda. heee. aku tak tahu lah kan bila masanya pulak budak budak nih tangkap gambar yang nihh tapi tak pelah. nampak cam lawa jugakkk. hahahaha.

okayhh. aku suka Dyla dalam pic nihh. sumpah dia tak malu. cuba korang bayangkan yang masuk semuanya kanak kanak. act kebanyakkan nye la kan, kiteorang semua malu malu kucing tp dia dengan selamba badak dia je masuk dalam tempat bulat tuhhh. aku mmg respect kau Dyla. lagi lagi part yang kat bawah tuhh. memang style abes lah. aku sukaaaaa.

lepas lunch kat food court makan ayam penyet, teman Qistina pergi Harrod's sebab dia nak beli marocoons. so aku nampak lah teddy yang besar nihhh kan. lagi besar dari badan aku. ouhhh, i wish i can have one. so malam malam boleh la peluk dia. aman sikit la kan tidur akuuu. hahahha. and ya, paling best bila Dyla, Qistina dengan Mok cam tahu je aku nak tgkp dengan teddy nihh. so diorang mmg la the best dalam hidup aku.


menjadi bestfriend since form 2 memang la masa yang amat panjang. tp korang akan rasa pelik kiteorang BFF pun ada gak gadoh gadoh tp gadoh kiteorang tak sampai 1 hari. aku memang sayang korang sangat sangat. even kita jarang contact sebab masing masing bz as long as korang tahu yang korang still BFF aku. taw taw taw. and ya not forgetting Farhana dengan Saarah jugakk. aku rindu nak bergayut kat talipon umah dengan Dyla sampai berjam jam. record tercipta dalah dalam 2 jam lebihhh aku gayut dengan dia. semata mata untuk tahu perkembangan semasa masa kat sekolah dulu. rindu nak lepak lepak dengan Qistina sambil makan chocolate. rindu nak dengar lawak selamba Farhana and ya rindu nak tgk Saarah pakai tudung masa dulu dulu.

jadi, aku sayang korang sangat sangat okayhh. no matter what happen. next time, hang out lagi. and ya aku bawak photographer sekali. memang best kan photo photo dia.

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...