T H E M !

i-city, shah alam :))

finished working !
went home as my family planned want to go to i-city. dan dan, aku la yang kene jadi driver nya kan kan? as usual la. ishhhh. maka, saya pun angkut la mereka mereka nihh ke i-city. nak sangat pergi kan? amek kau. hahaha.

ni lah pokok lampu lampu yang diorang sumer nak tengokkk. :)


bawak pasangan kapel paling hangat nihh. tengok tuhh. pegang tgn lagi. jeles aku nohhh. hahhaha.
jalan jalan penat nak mampus plus aku gi pakai heels. yuhuuuu. dan dan, nak cari lah tempat snow, tak jumpa pun building tuh. cam hampeh gak. nak balik baru jumpa. tak macam cipan plak kan? lantak kau lahh. lain kali leh gi lagi.
tangkap gmbr pun tak ingat dunia. nak tengok lagi byk bukak lah facebook aku. heee.



muka bahagia kan? pdhal tengah penat nak mampus plus susah hati procedure untuk masuk sem 4 tak dapat lagi. kau taknak bagi lagi susah ke untuk masuk sem 4 haaaa?

ouhhh ya, btw, ada banyak TEDDY BEAR kat sana kalau men game. tp token dia tak nak mahal lagi la kan. 1 token rm2. cuba lah bagi 1 token tuh 5o sen ke. konpem konpem aku beli rm1o. men puas puas. haishhhhh.

aizat nyanyi ! hujan pun ada. best best. pdhal rehearsal je syud. kau nk bangga pesal? lantak la kan.

Align Centre
malas aku nk upload sumer lagu dia nyanyi. nnt la ehyy. tunggu rajin. :)

till then.byebye.
syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...