T H E M !

tak menyirap plak aku ada remedial class untuk CVS. aku off plak besok tuhh. tak kene tukar shift plak kan. elok elok aku keje pg kene tukar petang. elok elok aku dapat balik petang kene balik malam. hampeh (!) buat lah masa aku betul betul keje petang. ishhhhhh (!)

thanx to my cousin brother kerana sanggup amek saya kat kolej. siap tunggu depan kolej tuh babe. plus plus tolong bukak kan pintu pagar dengan pintu kete. heee. (: gedik kau kan ngn abg sdare kau. hahaha. ye, saya kene gi cheras disebabkan kak lang nak tunang. kene tolong mengemas umah. tapi disebabkan aku penat nak mampos, aku tidor. sedapppppnyeeee. sambil pelok pelok teddy teddy yang ada. heeee.

ouhhhh ya, orang filem ada kol, mintak tolong amek dengan N. tp disebabkan da pukul 1 pg, maka ibu melarang sama sekali. tp dapta jugak jumpa orang filem sampai kul 4 pg sebab amek Mok kat kajang. thanx orang filem teman saya sampai 4 pg. kesian awak penat. (:

da lah syud. byebye. sok nak bangun awal nk gi cheras balik.

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...