T H E M !

un regalo de amor

un regalo de amor - a gift of love.
love must come from the heart and thats the only way we can love people sincerity. (:
love=cinta or sayang.
sayang bukan je dekat korang punya lovers tp boleh jugak sayang kat tuhan, sayang kat parents, sayang kat family, sayang kat sapa sapa jelah. sayang kat harta bende pun boleh. tak salah kann??

aku jeles tgk parents aku nihh. even ayah aku sakit and selalu marah marah disebabkan penyakit dia tuh, ibu still sabar dengan dia. plus plus, orang boleh kata lagi yang dorang nih lovely kapel. best kannn?ni lah nama nya gift of love. i wish i can be like them also one day..ouhhh. perfect couple laaaa. heeee.

bila aku keje kat hospital, husband dia sanggup jaga wife dia yang bila bila masa je boleh meninggal. korang bayangkan. hari hari husband dia jaga dia. and and dia sangat la caring and lovely. best kannn?

apa lah yang kau mengarut harini syuhada?? act, aku pun xtahu apa yang aku merepek harini. sbnrnya aku nak cakap, kasih sayang kene datang dari hati barulah ikhlas. so baru lah bertahan lama kasih sayang tuhhh. sabar tuh pentinggg. tolak ansur pun pentingg. apa apa lah kau syuhada. da jangan mengarut. pergi siap kan case study bodoh kau tuhhh.
byebye.

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...