T H E M !

deactivate (!)

yeayyyy. dah deactivate dah FB. im sorryyy frends. btw, FB pun nak tutup da kan? so its okayhh. will get used of it later la kannn? so pasnih boleh aku study tanpa FB dgn phone. kredit pun jimat plus da tak de orang nak call or sms lg. maybe boleh la aku dapat 3 pointer and above kan kan? bangga kan sikit ayah ibu aku kat rumah. tak payah pikir pape da kan? pikir study je. syuhada journey kau panjang lagi. kau mesti boleh punya. tak pe kalau kau still sayang dia. bak kata ibu aku perasaan tak boleh nak paksa paksa just go with the flow. kalau flow dia nak tenang, tenang la. kalau flow dia nak tunggang langgang, tunggang langgang la jadinya. atau pun kan aku je yang tak sepatutnya deserve rasa happy tuh mcm mana kan?

da syud masa untuk kau pegi kelas skang. toodles (!)

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...