T H E M !

terima kasih orang filem call saya malam tadi. sabar je la okayh? kawan kawan memang mcm tuhh. so tak heran punn. awak pun tak heran kan? biar je lahhh. yang saya terkejutnya kawan orang filem. kawan kau da susah mcm tu kau buat kawan kau. tolong la kawan kau yang susah tu even salah dia pun. aku ingat lagi dia punya lah semangat nak jumpa kau sebab da lama tak jumpa kau. sampai dia dah hantar aku kat PJ dia sanggup jemput kau datang balik kat Jalan Templer semata semata nak jumpa kau. dia siap puji kau lagi masa balik tahu?

okayh. seronok aku dengar budak budak kecik nih nyanyi lagu ABC. ingat masa aku kecik kecik nyanyi lagu ABC sampai ayah aku beli CD lg nak bg aku jadi pandai. hahaha. mentang mentang umah kau sebelah Tadika Kemas syuhada. asal pagi nak mandi je dgr dorg nyanyi. seronokkkk (!)

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...