T H E M !

Fever.

Bangun bangun perut rasa lain macam. Bukan nak BO tapi nak vomit. Aku paling tak suka kalau macam nihh. Rasa sangat teruk sangat. Badan lenguh lenguh, kaki macam tak boleh nak jalan, lenguh lenguh jugakk. Ditambah lagi dengan kelas yang membosankan . Kau tahulah macam mana muka aku kat sana.

Pantang dapat rehat sikit aku tidur. Tak larat sangat. Thanks kat S sebab belikan ENO untuk aku. At least perut lega sikit. Sampai tengah hari badan dah panas semacam. Tapi disebabkan aku nih bijak melampau takdek lah pergi check suhu badan sampai lah abes kelas pukul 4. Habis kelas called ibu, yang aku tak jadi balik rumah sebab demam. Tidur macam badak dan ya, S datang lagi sekali dengan SK. SK ckp badan gila bapak punya panas. Dan lagi sekali S datang kejut aku suruh bgn maghrib. S terkejut sebab tilam kat katil aku pun panas.

Selepas disuruh baru lah pandai sikit pergi check suhu badan. Dan dan suhu badan mengikut thermometer mercury adalah 38.9 celcius manakala thermometer digital adalah 38.4 celcius. Maka lagi sekali, S pinjam kain kat CYV, basahkan letak kat kepala aku. Lagi sekali S datang kejut tanya nak stady tak kalau larat disebabkan exam ada lagi dalam 5 hari. Jadi, kuatkan badan pergi mandi air sejuk. Thanks to A jugak sebab belikan aku air cool rhino tuhh.

*dapat gak aku merasa demam sampai 38 celcius. heee seronokkkk.

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...