T H E M !


' Rasanya tak perlu memperbesarkan perkara perkara yang remeh temeh. Kita dah besar, masing masing boleh berfikir. Saya cuba untuk menjadi matang. Saya cuba untuk faham apa yang berlaku sekarang. Saya cuba untuk tidak salahkan orang. Saya cuba untuk tidak melibatkan orang lain dalam masalah saya. Saya cuba untuk sabar dan tabah hadapi semua dugaan yang datang sebab saya tahu Allah tak akan uji saya kalau saya tak boleh nak hadapi dugaan yang Dia beri. Tak salah rasanya kalau berterus terang walaupun perkara itu menyakitkan hati daripada senyap membisu lagi menyakitkan hati. Buat masa sekarang hati dah pun tertutup. Cukuplah keluarga dan kawan kawan sahaja. Itu sudah memadai bagi saya buat masa ini. Cukuplah rasanya tertipu dari orang yang kita sayang berulang ulang kali. '


syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...