T H E M !

Sudah sudah lah tuhhh.


Sudah sudah lahhh. Aku kan da sedar diri. Terima kasih kat siapa yang sedarkan diri aku yang aku dengan kau memang macam langit dengan bumi. Taraf memang jauh beza. Cukup lah orang yang berkaitan dengan kau dah buat mak aku menangis semata mata fikir pasal taraf. Seriusly sekarang aku memang benci gila kat kau. Tapi mak aku suruh jugak baik dengan kau sebab kau kawan dengan aku sejak kecik and parents kita pulak Bestfriend (!) *Aku tahu itu dulu punya.

Macam biasa lah kan, bila kau dah tengah susah baru kau nak datang cari aku. Ape kata pergi mintak dekat perempuan yang confuse, byk masalah and keliru tuh sampaikan kau pun tny orang ape patut kau buat sama ada undur diri atau mendiamkan diri. betul tak? Mak aku suruh lagi aku kawan dengan kau sebab mak aku ckp kita knl dr kecik kita selalu gaduh masa kecik and kita pernah jadi kawan masa kecik. Tapi bagi aku, untuk kawan balik dengan kau, aku rasa mustahil kot slps ape yang kau dah buat. Lepas ape yang kau dah tipu kat aku.

Berbaloi kan? Kau sendiri yang cakap ramai lagi perempuan nak kat kau, tapi kenapa kau datang balik cari aku? Sebab takdek orang nak kat kau? Kau pandai cakap orang tapi kau tak pernah pikir pasal diri kau. Kalau kau bgs takpe. Tak semua orang dalam dunia ni PERFECT (!) Ingat tuhhh. Bila bila masa je Tuhan tu boleh tarik balik semua kesenangan kau. Memang betul cakap kawan kawan aku, KAU masih tak berubah dan masih ikot kepala otak kau je. Cakap taknak besar lagi kan?

You wanna know something? 1 fact. My biggest mistake is to choose you and not the other one. Sebabnye, mengikut kata orang orang sekeliling aku, kau tuh memang mulut manis nak mampos. Macam lollipop tahuuuu? Dah susah datang mintak pinjam duit. Tanpa ada rasa segan dan silunya. Kalau aku jadi kau memang aku tak kan tunjuk dah muka aku tahuuu?

Tapi takpe, sekarang kalau kau balik rumah pun, aku akan pastikan yang kau tak kan nmpk batang hidung aku walaupun aku dengan kau ada dalam satu bangunan. Aku pernah ckp dengan kau kan? Kau pernah cakap dengan aku, ' Aku dah buat ape yang sepatutnya aku buat.' Okay. Sekarang aku rasa aku dah buat ape yang patut aku dengan family aku buat. Nasib lahhh family aku jenis yang bukan pendendam. Still boleh lagi tegur balik dengan orang yang dah buat dia dengan anak dia sedih MALAM tuhh. Kau tak tahu mcm mana rasanya sedih sakit hati. Kalau kau rasa lah macam mana perasaan tuhh, aku rasa baru kau tahu macam mana nak hargai orang yang pernah sayang kau.

Kau ingat la katakata aku nih, yang kita TAK AKAN jadi kawan mcm dulu. Untuk lepak bersama untuk bergayut bersama minum bersama aku rasa mustahil. Mungkin kita akan jadi orang asing walaupun kita pernah jadi rapat tanpa pengetahuan orang lain. Memang betul cakap orang yang rapat dengan aku, dia SALAH MENILAI kau. Mungkin aku jugak salah menilai kau. Kau tak sama sebelum dan selepas apa yang berlaku. Mungkin tuh semua taktik kau jeee. Harap kau paham.

Aku tahu, kau tak boleh bukak FB aku so, kau bukak pakai FB kawan kau kan? chat dengan aku mcm aku tak tahu tu kau. Kau called cousin aku semata mata nak tahu, ape aku buat and ape aku rasa. Sekarang kau cari lah sendiri. Salah siapa yang lebih. Aku atau kau? Aku tak sabar nak tunggu kesudahan nya nnt. Pandai pandai lah kau pikir guna kepala otak kau. KAU terlalu kasar untuk aku. So, aku dah boleh lupakan yang kau pernah jadi part of my life and kau pernah jadi kawan melepak aku waktu malam. Dan aku da boleh lupakan yang kau rapat dengan cousin aku untuk korek semua bende pasal aku. TAPI aku TAK BOLEH LUPAKAN ape yang kau da buat kat aku. Aku mungkin boleh maafkan kau ( itupun selepas mak aku suruh ) tapi untuk melupakan aku rasa sampai aku mati aku akan ingat semua kata kata kau dengan orang sekeliling kau. Siapa yang sampai hati buat siapa? Pandai sungguh kau mereka reka cerita. Bagus (!) Buat ape cerita dekat BFF aku? Dah sah sah dia BFF aku.Cerita la dekat kawan kawan kau jugak. Bagitahu diorang Syuhada tuh macam mana dia punya degil taknak dengar cakap kau.

Aku rasa kalau kau nak cari orang yang ikut cakap kau je, sampai kiamat kau tuh tak kan bahagia. Ada paham? Don't think you can find a PERFECT girl when you yourself is NOT PERFECT (!) Dah lah. Aku rasa macam dah byk cakap plakkk. Sory lah kalau selama nihh, aku menyusahkan kau. So, kau pun lupekan lah yang kita pernah jadi kawan dan jiran sebelum nihh. Terima kasih byk byk.

damn fucking hate you (!)
syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...