T H E M !

16042011

Thanks to you guys yang datang rumah Syud. Really appreciate. Lagi lagi budak budak college. :))

Malas nak taip sebenarnya. So, korang just tengokk pics je lah yeee. :))
Will update the present later. :)


Guess who is beside me? :))
*wink wink


Payed pun ada peminat taw. HAHA
Nih pun malu malu. And orang kate Payed nihh BF baru aku? Ada ke patut? Kitaorang adalah sibling yang sejati. HAHA
:))


with Mabel Ng :)

With Crystalline Donna.
:)


Dia lah kakak walaupun sama umur. Ainor Sahiza, dia sorang je yang rajin layan perangai aku manjakan aku. HAHA. ok yang tuh menggedik tapi dia tak kan layan kalau aku majok. Bak kata dia mampos kau lahhh. HAHA

Bila kami semua bertemu camera, mmg mcm nih lah perangai kami sampai kene gelak dgn A, N dengan M kat bawah pokok nangka tuhhh. HAHA

Masing masing suka dekat budak kecik nihh. Nama budak kecik nih Muhammad Danish Haikal dan merangkap sepupu aku juga merangkap adik angkat aku. Haru biru kan? :))

Nih lah Sarveen dengan Mabel Ng. Baru aku perasan tak amek gambar berdua pun dengan Sabrina, G-da dengan Santoshi. HEE. Maybe next year okayy kawan.

Yang nih plak malam bday aku. Abaikan penampilan sebab baru lepas jumpa 'kepeng' saya masa nih. And baru lepas mandi mana tahu dorang dorang nih ketuk pintu suh cepat mandi sebab urgent nak pakai toilet. HAHA


*more pictures in my FB. :)

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...