T H E M !

Muar, Johor

Yeayyyy (!) Cuti is coming. HAHA. Padahal 3 hari je. Tak kesah lah disebabkan kolej aku memang susah gila gaban nak dapat cuti an. So, 3 hari nih pun jadik lahh. Actually bukan 3 hari pun, 2 hari setengah je sebab harini ada kelas setengah hari. HEE.

As usual, me, as a driver without any paid kena lah bawak kereta gedabak tuh kannn. HAAAAA. Punya lah semangat nak balik Muar punya pasal, tanpa secalit makeup pun. Konon natural la kan. Padahal mata memang sembab nak mampus sebab selalu tidur lambat and and tak cukup rehat. Dah la tak dapat rehat bila sampai rumah. Ingatkan boleh lah nak landing landing punggung kan sebab penat gila dahhh. Rupanya tak gak dapat. Kemas sana sini. And and ingatkan jalan memang berjalan lancar la kan. Rupanya idokkk.

Kau bayangkan aku drive dari Keramat sampai Seremban mengambil masa selama 3 jam. Cuba kau bayang kan dari Keramat nak sampai ke Muar aku duduk kat seat driver tuh selama 5 jam setengah non stop tanpa berdiri. Tak pernah pernah aku bawak selama tuh kalau balik Muar. Haishhh. Betapa kejangnya kaki aku kat situ. Orang semua syokkkk je tidur kat belakang. Mana tahu aku bercakap sorang sorang. Ingatkan ayah kat sebelah berjaga lagi rupanya dia pun tidur.

Sampai Muar, apa lagi, ambik tilam ambik bantal selimut, pengsan terus. Plan nak keluar malam dengan Payol dicancelkan begitu sahaja. Sebab nya aku dah penat nak mampos. And ya, pakcik pun ada jugakk balik tapi Gemokk takdek sebab dia kat JB.

Ni baju yang Ainor bagi kelmarin. Lawa gila. Thanks babe (!)

Rindu kat dia nih gila gaban nye rindu sebab dia je lah satu satu nye adik yang selalu tangkap gambar dengan aku. Yang lagi sorg tuh hampeh je. Malu malu nak bergambar. HEE.

Bila NAZA 30 nih menjadi milik aku begini lah gaya nya. Belum lagi kau tengok kat dalam kereta nihh. Penuh dengan LIVITA HONEY dengan REDBULL campur CHOCOLATE plus plus dengan KASUT. HAHA. Untuk menghilangkan mengantuk ketika memandu. Tetapi kekadang terbabas gak la lelap mata sambil bawak kete. Nasib baik jalan lurus. HAHA

Saya memang suka heels baru saya. So, diam aje sudah okayyy. Baru lah dapat merasa tinggi sikit. HEE. Thanks to G-da for accompanied me to buy this heels and having such a high patience for waiting me just to choose only A PAIR OF heels. :)

Ya, Ainor (!) You too. Thanks for accompanied me to buy my dream white shirt. Finallyyyy.

* received one sms from you, and I'm so happy. Gonna meet you tomorrow morning at 6am. :))

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...