T H E M !

Tolong Jujur. Tak salah kalau awak jujur pun. Ape pun keputusan awak, salah seorang akan terluka. :')

Gembira memang gembira bila awak buat 'comeback' balik kat saya. Tapi kalau 'comeback' tuh hanya untuk menyakitkan lagi hati saya atau membuatkan saya lagi sedih, saya rasa takpayah lah dengan 'comeback' awak. Saya tak tahu lah kenapa kena suka 2 orang dalam 1 masa. Just the problem is hati awak tak tetap. Awak akan rasa apa yang saya rasa. Tak semua akan rasa gembira. Dan tak semua orang perfect. Jangan paksa diri awak Tolong lahhh. Tak perlu semua tuhh. Saya dah honest dengan awak. Saya tahu kalau saya tulis kat sini, awak tak kan baca pun. And saya rasa awak tak tahu punn. Maybe saya yang bodoh percaya balik apa yang awak cakap. Lemah kott. The better word to describe me now. You are so stupid Syud. Tak kesah la apa pun keputusan yang awak bagi, then I'll make my own.

* 2 bulan bukan masa yang panjang selepas sekian lama awak menghilangkan diri tanpa khabar berita. Dalam masa 2 bulan saya dah boleh lupakan awak tapi hanya dengan 1 SMS dan 1 panggilan, semua nya berubah dalam sekelip mata. Masa lampau kembali menggamit. Dan saya keliru apa yang awak nak.

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...