T H E M !

Cousin




Dapat pun jumpa kau walaupun aku cari pasal dengan kau. Sebab aku tahu aku boleh menang punya. Ouhhh ya, thanks to you yang teman Syud dari petang sampai malam and ganti tempat driver tuh waktu malam. Sebab saya silau dan kene pakai cermin mata. And awak cakap muka saya macam MAKCIK ? Sangat seronok walaupun hanya saya sorang je yang rasa. :')


Ouhh ya, balik kampung malam nih jugak STAT (!) So, saya dengan mata yang sangat mengantuk terpaksa drive tapi nasib la cousin duk sebalah teman berborak. Sebab orang yang ganti tempat driver tuh tak bagi saya tidur. Sampai rumah nenek, buat benda bodoh jap baru tidur.


* saya rindu kat awak actually. Enough for me to see you and received SMS from you last night. :')





No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...