T H E M !

Day 06- Favorite super hero and why






Boleh tak ambik dorang sebagai Favourite super hero? Kira boleh jelah kan? Okayyy. Seperti yang semua maklum, ini adalah BF BF tak formal Syud. Yang formal takdek lagi lahhh. :(
Tapi still sayang lagi yang ex-formal nye BF dulu. Citttt , dah jangan mengarut.

Kenapa mereka mereka nih superhero saya?

1:
Dorang sangat memahami saya.


2:
Dorang akan marah orang yang akan buat saya nangis. Depends lah siapa kan


3:
Dorang selalu dengar masalah saya


4:
Dorang selalu support saya

5:
Dorang selalu bagi nasihat, marah saya


6:
Selalu teman saya pergi mana mana pun tak kira malam ke siang



Tu je kott. HEE. Tapi serius susah nak dapat BF BF cmnih tahuuuu. :)



Favourite super heroin tak nak? Kalau nak nih la orang nya, :)


Okayy. dengan dia nihh, semua cerita kat dia. Tak ada rahsia dah tapi ada 1 part je kena rahsia dengan ibu, supaya tak ada orang yang akan disakiti. Apa part nya? Biarlah rahsia. Hanya aku dan si dia sahaja yang tahu. :')

*Soryyyyy.



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...