T H E M !

Terima kasih :')


'Sudah lah kak long. Lupakan semua yang ada dalam kepala. Yang penting exam. Masa depan penting. Jangan fikir pasal orang dah. Tak ada guna ingat orang macam tuh. Bukan kawan namanya kalau macam tuh dia buat kita. Ikut hati mati ikut rasa binasa.' (itulah yang ibu cakap dengan aku pagi tadi lepas aku exam. Bilamana aku tak dapat jawab sebab still lagi fikir benda benda tuhh)

YA ALLAH, macam besar je dugaan kau nihh. Dengan kawan kawan, dengan masalah keluarga, ditambah lagi aku anak sulung. Aku tak sanggup nak tanggung lagi.

Mungkin ada betulnya. Tapi otak ligat sangat fikir pasal dia. Boleh tak saya nak pindah rumah? Saya taknak stay kat situ dahh. Tak sanggup nak berhadapan dengan orang yang saya sayang. Semua yang saya sayang. Kini tidak lagi. Bila kawan bukan lagi kawan, bila orang yang kita sayang bukan lagi milik kita sepenuhnya.

FB dah deactivate for almost 1 week. I think I can. Menjauhkan diri adalah yang terbaik. Dulu kau boleh tanpa dia sekarang pun kau mesti boleh.


Mana aku nak dapat lagi parents macam diaorang, adik adik macam diaorang. Mereka mereka sangat memahami. Thanks sebab sokong, selalu tak jemu bagi kak long nasihat, marah kak long, tolong kak long bila tengah down gila. Kak long sayang semua. Terima kasih sebab faham kak long, perasaan kak long. :')
Tak tahu apa akan jadi kalau korang semua takdek kat sisi kak long.

* Ayah nanti kita pindah rumah ehyy?

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...