T H E M !

mengelegakkkkk suhu badan aku (!)






2 hari berturut turut kau cari pasal dengan aku. Jangan ingat kau lagi tua dari aku kau boleh pijak kepala aku. Walaupun kau lagi tua dari aku tapi kau kena ingat kau lagi junior dari aku. So, bak kata salah seorang senior kita ditujukan kat kau, 'JUNIOR BEHAVE LIKE A JUNIOR, DON'T BEHAVE LIKE A SENIOR.'

Sila tutup mulut kau kalau kau tak tahu. Tak payah bukak mulut besar besar. Jangan ingat semua kat situ suka kau lahhh. Kau ingat kau bagus sangat ke? Jangan ingat aku diam, kau boleh pijak kepala aku. Sabar aku ada had.

Disebabkan nama kita sama, semua ingat aku macam kau tahu? Hampeh jeeee. Nama sendiri pun tak tahu beza. Dah besar besar tulis NUR okayyy. Bukan NOR. Lain kali bukak mata kau besar besar. Jangan nak main tarikkk je nametag orang. Tak malu. NUR dengan NOR lain okayyy. Plus sila tengok nama kau kat roster tuhh, sister memang dah tulis nama aku besar besar dengan ejaan yang betul lagi. Under Group 69, STN NUR SYUHADA BINTI HISHAM SHAH. Bukan STN NOR SYUHADA BINTI M** ****N. ambekkk kau. dengan nama ayah sekali aku bagi. Plus kau dengan aku adalah dari group yang berbeza okayyy. Aku dah tolong boldkan dahhh. Kalau tak paham gakk, gi lah balik tempat asal kauuu.


Panas hati tak hilang daripada semalam lagi.


No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...