T H E M !

Layan bola (!)

Macam ada yang terkejut je bila aku cakap aku nak lepak mamak sebab nak tengok bola semalam. HAHA. Especially cousin aku yang rapat sekor nihhh. Selamba je kan?

Suka suki dia je kan?

Okay (!) Back to the topic. Aku layan bola? Memang pelik tapi memang aku layan bola semalam campur first game Malaysia VS Singapura. Memang ramai yang terkejut tengok aku. Disebabkan selalunya memang susah nak tengok aku nih lepak mamak semata mata nak tengok football match. Tak kira la member ke adik ke yang ajak memang harapan la aku nak pergi.

Tapi kali nih hati melonjak lonjak nak pergi disebabkan hati kuat mengatakan Malaysia boleh menang. Plan punya baik dengan Crystalline dengan Mabel. Mula mula aku plan ramai taknak pergi. Last last minute berjuta pulak nak pergi sampai tak muat kereta sampai ada yang kene tumpang kereta Staff Amely dengan Desiree. Thanks (!)

At first lepak Picadilly, PJ. Memang besar tapi disebabkan kami kami nih yang pakai tudung nak lepak situ agak kurang manis plus was was disebabkan ada minuman minuman yang tak sepatutnya, maka kena tunggu game break baru kelam kabut kami pergi cari kedai lain disebabkan jugak perut dah berlagu suruh isi makanan.

Ouhhh ya, maka kami tinggalkan Crystalline, Mabel, Staff Desiree dengan Amely kat sana manakala saya, Sarveen, Intan, Amira, Azilah dengan Khairina berambus. HAHA. Maka, kaki aku nih tekan minyak pergi Strawberry Field pulakk. Dapat gak duk depan TV. :))



Tengok Sampai habis game walaupun Malaysia kalah dengan Singapura. Tapi kalah takpe. At least Malaysia takdek pemain import plus Malaysia tak main macam Singapura main. Sikit sikit jatuh sakit. Lembik gila. Padahal tak kena punn. Biar lahh nanti diaorang kena pijak dengan negara negara Asia yang besar besar tuhh. Drama je lebihh. Apa apa punn Malaysia tetap kat hati. ♥ :))



Sampai sampai Kak Ayuni saya nih post kat saya status nihh. Dia ingat kitaorang bagi support terus boleh menang agaknya Malaysia. Ada kuasa ajaib kan? HAHA. Maybe Malaysia tak ada rezeki. Maybe kene kuatkan lagi pertahanan Malaysia. Apa apa pun Malaysia dah buat yang terbaik. Semua orang bengang tengok Singapura mainnn. Siapa tak menyirap kan. Sedih memang sedih and paling teruk sekali air mata aku macam nak jatuh bila minit dah habis. GOSH !

Lain tahun boleh cuba lagi. Congrats Malaysia player. You all are the best (!)
I'm proud to be Malaysian. :)



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...