T H E M !

T R A N S F O R M E R S


Movie: Transformers Dark Of The Moon
Venue: MidValley
- Syud, Ainor, Yvoone, Sarveen -

Disebabkan Ainor tak sabar sabar nak tengok TRANSFORMERS, maka dengan ini, kena lah aku ikot dia tengok. Aku pun memang nak tengok. Kononnya, lepas habis kelas remedial terus pergi, plan lah tengok pukul 6 sekali remedial class cancel. Panas hati aku. Tak kisah lah janji budak Ainor nih tak merajuk dah nak sangat tengok TRANSFORMERS.



Dress up for today. :)
Thanks Yvoone.
Pergi dengan tersayang. :)
*Yvoone punya gambar takdek sebab dia malu. HEE.


Optimus Prime sangat smart (!)
Bumblebee yang sangat comel (!)


Lepas habis movie, agak beku gak aku duduk kat dalam tuh. Sejuk semacam je. Perut pun dan bergeroncong dah siap dah ber-rapping dah kat dalan perut tuh suruh isi makanan. HAHA. Disebabkan aku memang craving gila nak makan KFC, maka mereka mereka nih mengikut je perangai mengada aku. HAHA. Thanks korang.

Masuk masuk jumpa pulak budak 4 orang nih. My coursemate jugakk. :)
And diaorang pun tengok TRANSFORMERS jugak just beza setengah jam awal je dari kitaorang.

Meet Yen Xia, Felicia Chin, Sandy Ng Yen Han, and Asheeqin.

Bila dah kenyang pergi pulak beli Big Apple. Mula lah teringat dekat Senior Sarah. :')
Ouhhh ya, pakcik pakcik driver taxi yang sangat sangat irritating + annoying gila. Tak pasal je cari pasal dengan kitaorang. :(


Credit to : Cham Yee Voone

Till here. See later. Toddles (!)



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...