T H E M !

YA ALLAH ya Tuhanku kalau benar dia yang terbaik untukku, KAU satukanlah kami. Kalau bukan, KAU pisahkanlah kami. Aku redha YA ALLAH.

KAU kuatkan lah hati aku, KAU tabahkan lah hati aku ini. Berikan aku kekuatan untuk menempuh dugaan ini keseorangan, menempuh cabaran dalam liku liku kehidupan ini sendirian. Jadikan aku seorang gadis yang lebih matang yang mampu menghadapi segala cabaran hidup sendirian. KAU kuatkan hati aku untuk menerima segala keputusan yang dibuat untuk kebaikan semua. KAU tabahkan hati aku untuk menerima segala keputusan yang tidak diingini terjadi dalam hidupku. KAU redha kan hati aku ini YA ALLAH. Jangan kusutkan hati ku ini lagi YA ALLAH. Aku mohon pada-Mu YA ALLAH.



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...