T H E M !

Breaking fast part II

Date: 21 August 2o11
Venue: Flaming Steamboat, Setapak
With: Nadia Hasan, Diey Ally, Muiz, Zulaikha Akma and Khairina

Diajak last last minute memang begini lahh. Tapi kenapa aku rasa Flaming macam dah naik harga ehyy? Selalu makan dekat Sunway rm23 jeeee. Tapi kali nihh sampai rm27. pokak poket mak nyahhh.

Not much of pictures. Ada pun nih jee. HEE. Lain semua kat Ika. And ya, Muiz, aku tak marah la kau hantar aku lambat sebab jalan jammed kan? Not big deal punn. :) Thanks hantar aku balik dengan selamatnya. :)

Ouhhh, sila abaikan muka saya denagn pemakaian shawl yang kelam kelibut sebab tak sempat nak prepare apa apa. Get ready dalam masa 5 minit begini la keputusannya.

Ye, kawan kawan lain kali ajak awal sikit boleh? Jangan lah mengejut. Kesian mak nyahhh. :)

Till here then. Toodles (!)

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...