T H E M !

Day 25- What I would find in your bag

Nih handbag Syud. Hadiah birthday tahun nih. Actually ada 2 handbag for birthday present. Tapi lagi satu kat hostel. :) Malas nak snap. HEE. Seperti biasa, bag saya memang selalunya akan besar ye. Memang tak boleh buat apa dah. HAHA. Bag kecik boleh letak apa lagipun. Bak kata makngah saya, bag besar boleh letak 2 tin susu F&N. HAHA. Macam dia selalu buat. :)

Nih yang paling utama. Kalau tak ada nih memang kena gali kubur. Sebab semua ada dalam nih. IC ke, lesen ke, ATM card ke, duit, membership card bagai semua dalam nih lahh. HAAA. Kalau purse pun macam tu jugak. Kena banyak compartment and besar. Aku pun tak tahu la kenapa aku suka yang besar. Setakat nih ada 3 dah purse yang sama pattern. :)
*Mana lah ibu aku tak bising an?

Yang nih pun penting jugakk. Kalau tak ada nih memang parah. HEE. Nak tahu apa yang ada kat dalam???

...


...


...


...


...

Nih HAAAA. Kalau nak keluar Syud selalu pakai compact powder dengan eyeliner je. Letak perfume sikit. HAHA. Kalau tak pakai eyeliner nampak benor leee Syud punya mata macam panda. HAHA.

Disebabkan saya merupakan seorang student nurse yang bertauliah, maka kuku hendaklah sentiasa pendek dan bersih. Syud jenis yang macam malas sikit nak potong kuku. So, kalau time tengah rajin tuhhh, memang ada lah spare part nail clipper kat dalam bag. So, tak payah lah nak pinjam orang. Kebersihan pun terjamin. :)

iPod shuffle yang mengandungi beratus ratus lagu kat dalam. HAHA. Sayang gila dengan iPod nihhh. Kalau balik kampung ke, sampai je radio kene tukar frequency kat Seremban terus pakai iPod nih disebabkan malas nak cari frequency. Yang rajin nak cari dalam kereta tu cuma PAYOL sahaja. :)

Disebabkan saya rabun jauh, tapi tak berapa teruk sangat lahh. Plus ada pulak silau, maka dengan ini, saya memberitahu bahawa saya memang gadis yang memakai cermin mata. Tapi waktu drive tengah malam je lah. Sebab silau lampu kereta an. Plus tak nampak tulisan kat signboard. HEE. Tapi memang jarang pakai punnn. Ouhhh ya, cermin mata nih alhamdulillah daripada form 2 sampai sekarang masih bertahan. Ini menandakan Syud memang jarang nak mampus pakai spec nih. Dah kena bebel dengan ibu baru nak pakai. :)

Yang nih pun akan ada jugak dalam bag. Insya ALLAH hujung bulan 8 nih nanti maka bertukar la handphone handphone nihh. :)
Tak sabarnyaaaaa. HEE.

Yang nih lagi penting. Kalau tak ada memang tak berjalan kereta NAZA 3o tuhh. HAHA. Nih pun kira nyawa jugakk la nihh. Disebabkan Syud kaki jalan. Dan saya jugak merupakan driver tak berbayar kepada family saya. HEE. :))

*Kesimpulannya semua barang dalam handbag Syud semua berharga. So, ini adalah barang WAJIB yang kena ada dalam handbag. Kalau tak ada anak Hisham boleh gali kubur. HEE. :)


No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...