T H E M !

Day 29- In this past month, what have you learned

Fuhhhh (!) I've learned a lot of things in this past month. Antaranya:-

  • Subjek baru dalam sem 5 nihh. Ouhh ya, aku rasa lagi senang subjek Anatomy and Physiology masa sem 1. Tapi time aku sem 1 lahh, aku rasa subjek tuh paling susah aku nak ingat. Hancussss (!) Nasib tak failed subjek tuhhh. :)

  • Learned how to be more strong. :) And ya, FYI, I'm fully recovered now even ya, tipulah kalau rasa tak sayang dah kat orang tuhh. Adalah sikit rasa sayang tuh lagi tapi akan sebolehnya aku buang jauh jauh. :)

  • Learned how to manage the time as in sem 5, my timetable is always packed. Macam tin sardin dahh. Tin sardin pun ada ruang lagi tahu. Haihhhh.

  • Learned to save money. Sekarang dah start dah kumpul duit. Pantang nampak coins terus sumbat dalam tabung taddy bear aku yang kaler purple tuh kat umah. Bila dah penuh, excited hantar kat bank. HAHA

  • Lagi, aku belajar jangan cepat sangat percaya kat someone. Walaupun dia kawan kau. Dan sekarang memang aku susah nak percaya kat orang. Sorryyy to say.

  • Learned how to be more independent and responsible person. :)

* Aku pun dapat rasa macam aku dah lain sikit sejak dua menjak nihh. :))


No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...