T H E M !

Meronggeng lagi.

Almaklumlah raya dah nak dekat. Lagi berapa hari je lagi. :)
Maka, saya plan untuk beli baju dengan shawl lagi dekat Danau Kota Uptown. Plan menjadi dengan Payol & Ayie. Text abanglong Muiz, chantek (!) Dia free. Yesss (!) Ouhh ya, text Mr. Casper, dia pun nak follow jugak. Last minute ada pengikut yang terakhir iaitu SyafiQ. :)

*Again, saya sorang perempuan. :D
Jejaka jejaka ini menjaga saya dengan baikkk sekali. :D
Nasib la aku nih kecik je kan wehy kan? HAHA

Tak payah kenalkan korang dah tahu kan?

Nih pun sure korang tahu siapa dia. :D
Mana ada aku situlah ada dia nihh.

Ouhhh. Kawan Payol. Syafiq.
Ejoy pulak tak ada kali nih.

Ni le abanglong Muiz. HAHA. Thnaks bro teman aku (!)

Ouhhh. Dan inilah dia Mr. Casper yang kejenye busy 24/7. Tapi malam tuh dia free pulak.


Lepas hantar Muiz dengan Casper nih balik, aku apa lagi sambung meronggeng mana yang ada dalam kereta tuh. Lepak Wadi sebab haus and ya, ayah text suruh beli lauk untuk bersahur sebab lauk kat rumah dah habis. Ye ye aku order tomyam campur dengan daging masak merah, sekali aku yang tak bangun sahur maka lelakilelaki ini yang melantak lauk aku.

*Padan muka. Tidur pukul 4 alang alang kau sahur la dulu kan. Nih boleh tidur. Nasib lah niat malam tadi before nak tidur.


No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...