T H E M !

Raya kedua :)

Raya Kedua berkebaya pulak. Nasib dah kurus sikit. HAHA. Panggggg (!)
Tak kesah la kannn. :)
Dari pagi sampai ke petang bawak kereta naik patah kaki aku. HEE.

Ni mesti kena mulamula okayy. HEE.
Taken by Payed. :)

Kependekkan aku terserlah. Tapi tak kisah pun. HAHA.

Kawan Khairul cakap, kami sangat sporting. HEE.
Kalau perasan, aku sorang je perempuan kat sini. Ikutkan cousin la. Yang lain macam taknak bercampur je. Aku kan jenis kurang sikit malu. Tapi ada lagi la malu. HEE.

No caption. =D

Bersama adik tersayang. Kesian dia kalau nak tangkap gambar dgn aku mesti kene bongkok kan badan dia. :D

Nih? Photographer nye Syud la. HAHA.
Handsome kan? =D

*Yang lain gambar semua dalam FB. Pandai pandai lah korang search sendiri ehyy?



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...