T H E M !

Meronggeng (!)

Seperti yang dijanjikan, kami berlima pergi Uptown Danau Kota nak 'usha' baju sahaja. Tak beli pun. Actually nak keluar bertiga je. Tiba tiba tambah Ejoy dengan SyafiQ. So, angkut je lahhh masing masing disebabkan Naza 3o masih muat lagi nak sumbat 2 ketul lagi. :)

*Ye, saya memang keluar malam tapi sila tengok saya keluar dengan siapa ya. Plus, parents saya pun tahu so, tak payah nak cakap cakap belakang. Memang saya seorang je perempuan kalau keluar malam tapi saya ada adik adik dan kawan kawan adik saya. Maka, mereka dipertanggungjawabkan untuk mem'protect' saya. So, haters, please back-off. Penat dah aku nak dengar mulut busuk korang yang sibuk cakap aku asyik keluar malam. Pssstttffff (!)

Saya lah yang kena menjadi driver disebabkan jejaka jejaka tampan semua ada lesen motor je. :)

Nih? Ramai dah cakap BF Syud. HAHA. Yelahhh. Dah cakap bodyguard tak berbayar kan. HAHA. Sampai handbag Syud pun dia pegangkan. So, don't you think he is so sweet walaupun muka nak taiko je? Siapa cakap adik tak boleh buat macam tuh? Ambik kauuuu. BF kau dulu pun tak ada nak tolong pegangkan handbag kau dekat tengah tengah orang ramai. Citttt (!)

Dia nihh? Tak payah cakap lahhh. Duk jalan kat situ boleh dengar suara dia dengan SyafiQ je bercakap sambil mengejek balik orang orang kat situ bercakap. HAHA. Sabar je lahhh.

Nih lahh SyafiQ nya. Mula mula malu la konon. Citttt. Apa nak malu? Perut sakit gelak dengan lawak dia dalam kereta. Belum masuk lepak kat Wadi Bistro lagi. Sampai bergetar perut masing masing.

Yang nih pulak Ejoy. Okayy. First time bawak dia dulu amboi malu bukan main lagi. Sekarang dah okayy boleh dah panggil Syud nih kak long. HAHA. Saya la kak long kepada semua jejaka jejaka tampan kat atas nihh. Nampak tak? HAHA. Walaupun Syud paling pendek antara semua. Kalau jalan kat Uptown semalam, seorang jalan depan, seorang jalan belakang, lagi dua orang jalan kiri kanan. Nampak tak kawalan ketat yang diberi oleh mereka? HAHA


* Kesian Ejoy kena tahan lapar dari kita orang pergi sampai lah lepak kat Wadi Bistro sampai 3 pagi. Sampai sampai rumah helmet pulak hilang. Lain kali kalau nak keluar tinggal helmet kat rumah Payol je. :)

** Next time kita boleh meronggeng lagi okayyy? :))

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...