T H E M !

Ya allah (!)



Baru tadi ibu cerita yang dia mimpi adik kau yang N*****. Kenapa ehyyy? Ibu pun terkejut. Dah kata pun mainan tidur kan? Hrmmmm. Aku? Aku pulak bukan mimpi adik kau tapi mimpi kau. Macam mana tuhh? 3 hari berturut-turut.

Tapi Alhamdulillah, parents kau dengan parents aku macam dah nak okay je aku tengok. Ibu cakap parents kau tegur ibu and angkat tangan kalau nampak ibu. Aku bersyukur. Itu je sudah memadai bagi aku sebab diaorang kawan dah lama. Aku rasa sebelum kita dua lahir lagi. Kau sendiri pun tahu. Walaupun masa tuh beza umur kau dengan kau setahun tapi dr segi bulannya kau dengan aku hanya beza hanya 5 bulan je. Dan kau sendiri pun tahu bila kau baru belajar berjalan dan aku masih tahu berada dalam dakapan ibu sahaja, kita dah berjumpa.

Aku masih rindu yang lama. Memang banyak nya salah aku. Dan aku masih berharap kau dan aku seperti dulu. Bukan sebagai pasangan tetapi sebagai kawan rapat seperti dulu. Yang mana aku boleh melepak dengan kau, cakap lepas dengan kau, betulkan lappy aku, mengharapkan kau menjadi driver aku.

*hanyalah luahan hati semata mata.



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...