T H E M !

Raya pertama

Theme of this year: Maroon
Atok's house at Batu 2, Tanjung Gading, Muar, Johor.

Satu satunya perayaan yang mengumpulkan kami sekeluarga. :)
Gembira dapat tengok atok happy semua anak menantu cucu cicit dia ada.
Kalau anakanak ibu campur dengan anakanak pakcik pauzi merangkap adik ibu aku sure suasana akan menjadi gamat tahap gaban punya.
Ouhh ya, Ayie ataupun dipanggil gemok oleh aku ada record video masa raya. Tapi still ada dalam video cam lagi. Malas nak transfer masuk dalam lappy.
Almaklumlah sekarang berebutrebut adik adik aku dengan lappy yang macam jadam dah nihh.
Harap maaf lah lelaki tak reti jaga barang. Nnt kalau rajin aku post video tu pulak.


Hisham's family. :D

Payol

Payed

Saya paling pendek walaupun saya anak sulung. Tengok tuh bila Payed dah bongkok kan badan dia. HEE. Tapi saya jugak lah yang selalu dapat duit raya. Sebab tahun nih ibu saya tak bukak mulut. :D

Meet my cousins : From top to bottom : K-rol, Nawi, Ayie. :D

No caption for this. :D

Pagi raya before sembahyang raya. Tak ada kerja kononnya. Photographer as usual, Payed. :D


No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...