T H E M !

Asilah's Sister Wedding

Date : 15 October 2o11
Venue : Presient 15, Putrajaya

Disebabkan hari ini Moral Study punya subject maka kami budak budak melayu yang ada kat sini semua kena cari procedure dekat hospital tersayang kami. HEE. Balik je dari hospital, kamikami yang ada nih, excited gila nak pergi rumah orang kahwin. HAHA. Kakak Asilah kahwin. Kakak dia sangat gojes okayy. Semua semangat dengan pakai selendang nya, baju kurung nya, heels nya, kebaya nya, macam macam lah. Macam mak datin pun ada gak. HEE.

Saya? Hanyalah berkebaya, berselendang hitam dan bertumit tinggi. :)
Selepas dipujuk oleh Kak Ayuni dengan Kak Fatimah suruh pakai kebaya jugakk. HAHA.


Selepas bermake-up, isi minyak kereta, maka saya lah sebagai driver nya. HEE. Ouhhh, dengan Wani sekali. Excited sungguh kanakkanak yang ada kat belakang nihh. Almaklumlah semua dari lain lain negeri, jarang pergi Putrajaya. So, terexcited kejap. HEE. Next time kita pergi lai okayy. :)

Gambar nih candid dari Sarveen time aku tengah khusyuk bawak kereta. =)


Sampai sampai sana je pukul 3 lebih. Tak pernah aku gi umah orang kahwin sampai lewat petang. HAAA. Nasib lah parents Asilah okayy and kakak dia sporting. :)
Nak tengok tak mana pengantin perempuannya? Nahhh (!) Ambik nihhhh.

...


...


...


...


...


...


...

Chantek kan? Kakak dia yang sporting nih suruh kamikami yang baru sampai nih naik pelamin dulu baru makan. HAHA. Apa lagi kann? :)


Lepas makan kamikami nih memulakan sesi tangkap menangkap gambar. Maka inilah hasilnya. Kitaorang nih tak ada lah pakai camera DSLR kan. Cukup lah sekadar simpan buat kenangan. :)

Nih rowmate aku merangkap orang yang mulamula kenal aku masa masuk TTCL CON nihh. :)
Kami belum lagi pernah bergaduh dalam masa 3 tahun. HAHA. Cipta rekod kot. HAHA.

HAAAA. Nih la kak Ayuni saya. Bukak Yuna okayy. Lawa kan dia? Adore her gila. :)

Ni tak payah lagi nak kenalkan. Tengok dah nak sama tinggi kan? Tapi belum tengok lagi dia pakai kasut apa aku pakai kasut apa. Memang bangga aku kejap dapat sama tinggi dengan dia walaupun kejap. HAHA. Ouhhh, dan dia jugak selalu duduk dekat kerusi passenger bila naik kereta aku. Dan dia jugak la selalu ada kat sisi aku bila aku betul betul perlukan seorang teman.
=)

Abaikan muka keriangan kanakkanak kami. HEE. =)

Ouhhh, this is Sarveen. Sekarang dah pandai melawa dahh. :)

Lepas kakak Asilah kahwin, destinasi seterusnya rumah Azilah pulak sebab abang dia bakal kahwin. Sebelum tuh sepupu Ainor pun nak kahwin Awal Muharram nanti. Aku busy dengan menghadiri rumah orang kahwin. Sedap jugak kalau dapat nasi minyak tiap tiap bulan. Nak tunggu aku berjanggut lagi. HAHA

Ni lah muka kekenyangan namanya. Sedap sebab lapar tak makan dari pagi. HEE.

Dapat gak la aku, Azilah dengan Crystalline duduk atas pelamin ni kan. HEHE.

Captured by Ainor Sahiza.
Sebab dia tahu aku suka bergambar. :)


Ouhhh. Tak habis lagi jalan. Balik dari Putrajaya, terus pergi Mid Valley Megamall pulak sebab nak jadi present untuk my roommate, Cham Yee Voone. First time aku pergi shopping mall dengan baju kurung. HEE.

Sambung malam keluar makan chicken chop dengan ex-boyfie. Siapa kata ex-boyfie tak boleh jadi kawan? Kitaorang elok je jadi kawan. Kan berdendam tu tak elok. :)




No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...