T H E M !

Awesome Friends (!)

Date: 10 Nov 2o11
Venue: Jaya Jusco AU2
With Nadia, Muiz, Arun, Ika, Safwah, Daia, Syed, Azian, Farrah, and Shahreen.

Lepas OSCE, terus lari bilik tukar baju dari uniform ke kemeja. Da lambat derrrr. Dapat pulak phone dari Abang Muiz dia cakap dia busy kerja. Banyak kerja tak siap katanya kat Klang. Pokkkk diaaa. Punya la aku percaya sampai Nad called cakap dia dah lama dah sampai. Kononnya nak menyatukan aku dengan kawan lama.

First of all, as usual the owner's picture first.

I love my BFF (!)
Thanks Nad and Muiz =D
Ya, same goes to Arun.

Kami bertiga. Masa nih aku baru je sampai nokkk. Tengah on the phone dengan Mr. Casper masa nih.

Nih abaikan muka tembam aku sebab Nad jeles muka aku tembam.

Kononnya si Muiz nih nak baik kan aku dengan dorang tapi jangan la risau wahai abang Muiz ku. Aku dah besar bukan budak kecik macam dulu. HEEE. Aku dah okay dah dengan diaorang. Aku appreciate. Btw, aku kan dah matured sikit. Sikit la kann. HEEE.

Nih Safwah nama nya. Chantek tak?

Ika, siapa ada baca entry bukak puasa ada pasal doraemon nih. :)


* Ouhhh, kalau nak baca entry yang penuh dengan gambar and ya, dia masih baru lagi, boleh lah baca Daia punya blog. Okayyyy? :D



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...