T H E M !

Thanks Ex-BF (!)

Ouhhh. Kena hantar Ayie balik Kajang malam nih sebab esok dia kena kerja. Sorryyy cousin sebab dapat tengok football match dengan kau pada minit yang ke 86. Kenduri kahwin habis lambat. HEEE. Merajuk konon. Habis je match, Ex-BF datang cari Ayie and I was like YEAYYYY. I miss him like hell man (!)

Ouhh ya, Ayie dengan MAH nih memang rapat sejak dulu. So, anything MAH akan cari Ayie. Ayie dengan selamba badak je cakap, nak balas balik apa aku buat dengan dia. Okayy. Fine. Aku tunggu dia balik sampai tertidur kat dalam bilik. Pukul 12 tengah malam baru diaorang nih balik and masuk masuk bilik Syud je tanya, nak hantar ke tak. If nak, MAH boleh teman, and I was like ' okay, mata dah besar balik even masa tuh tengah demam muntah muntah.'

The only picture yang Syud ada dengan dia. Itu pun tak nampak muka. :(
I miss him badly. ='(

So, decision nya hantar Ayie pukul 1.30am. I was driving at the first place tapi disebabkan Ayie nampak gila aku tak larat, maka MAH offer kan diri untuk drive NAZA 3o tapi kena warning awal awal tak boleh bawak lebih dari 100 sebab balancing tak betul.

Perasaan bercampur baur. Sedih, happy, menyesal. Semua nya serba ada. Dia tanya sepatah aku jawab sepatah. Last last aku dengar je dia nyanyi dalam kereta tuh.

'Study okay ke tak?'
'Ok tuh macam mana?'
'Da lama ke rosak?'
'Bila rosak?'
'Kenapa rosak? Langgar lubang?'
'Nak pergi Awe jap.'

Bila dah sampai rumah Ayie, aku dengar kau cakap,

'Kalau tak percaya, tanya Syuhada berapa lama dia tinggal Keramat? 2o tahun. Aku je tinggal setahun dekat Cheras.'


Kau tahu tak betapa seronoknya aku dengar. At least kau tahu yang kita membesar sama sama di bawah blok polis yang sama. Walaupun dulu aku benci gila dengan kau sebab kau suka cari pasal dengan aku tapi sekarang aku tak tahu apa yang kau buat sampai aku rasa aku sayang kau lagi.

Ya Allah, kenapa semua kenangan kau datang balik bila kau kembali dari Perlis? Kenapa muka aku akan toleh sebelah kanan setiap kali keluar rumah semata mata nak cari kereta warna Oren tuh? Kenapa aku kena rasa perasaan yang tak sepatutnya aku rasa? Kenapa aku masih berharap pada kau? Kenapa?

Aku rasa seronok bila ibu cakap, kau selalu senyum dekat dia. Ayah kau dah mula tegur ibu balik. Aku tak pasti tentang mak kau. Tapi ibu cakap sekurang-kurangnya parents kau tahu yang parents aku ikhlas.

Aku rindu gila nak melepak dengan kau, kau belikan teh O ais untuk aku, kita lepak malam malam dekat bawah parking motor, dekat bawah pokok nangka, kita bergaduh sebab benda bodoh, kau betulkan lappy aku. Until now, aku masih mengharapkan kenangan tuh dapat diulang kembali walaupun aku tahu ianya mustahil.

Thanks cousin. Kau memang banyak memahami aku. Tak sia sia kau tinggal dengan aku sejak kecikkk. Aku appreciate sangat. =')


No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...