T H E M !

Selamat Bertunang Pakcik (!)

Awal pagi bertolak ke Sabak Bernam. Ya, perjalanan selama 2 jam setengah amat menyakitkan belakang dan pinggang aku disebabkan penyakit yang aku alami sekarang. Nasib balancing dengan tayar dah tukar sebab aku tak ingat jalan nak gi Sabak Bernam. HEE. Almaklumlah, dulu pergi aku duk belakang mana ada lesen lagi masa tuh. HEE.

Orang yang paling gembira sekali of course la yang bakal menjadi tunangan orang. Siapa lagi kalau bukan pakcik aku. Okayy. Aku sanggup ambik cuti semata-mata nak tengok dia tunang sebab dia suruh aku balik jugak tengok dia tunang. Walaupun sakit, aku redah je. Sampai-sampai pun sanggup nak carikan aku air barli suruh aku minum tapi saje taknak susahkan dia.

Sabak Bernam (!)
Siapa yang tak tahu kan? Sampai-sampai sana dalam pukul 2 lebih, riuh sekampung bila ada 12 buah kereta yang sampai kat rumah atok sedara aku tuh. Penuh 1 rumah. Alhamdulillah. Majlis pertunangan antara pakcik Hairul dengan Kak Ekin berjalan lancar. :)

Payol cakap, mesti seronok kan kalau kita tidur sana. Memang seronok tapi disebabkan aku dah plan dengan Payol nak keluar malam New Year so, kitaorang extend kan je masa cuti kitaorang nanti dekat Sabak Bernam. :)

Once again, Selamat bertunang Cik Hairul (!)



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...