T H E M !

X'mas (!)

Date: 25 December 2011
With: Ainor, Yvoone, Santoshi and Donna.
Venue: Mandy's house at USJ 6, Subang.

Seronok and excited (!) That's the word.
Balik kerja terus siap siap get ready sebab aku lah orang yang paling lambat bersiap. Nasib balik kerja before dorang balik. HEE. So, outfit for today. Here there are.

...


...




...




...






Simple je tapi ramai cakap dah kurus. Masalahnya tak nampak kurus pun bila kau tahu berat badan kau naik 1.5 kg. =D

Dan seperti biasa, saya sebagai driver dan co-driver nya adalah Yvoone. =D
Sangat penat mencari rumah Mandy disebabkan jammed (!) Ramai gila orang pi Sunway. Cipanziiii (!) Tahu lah Christmas ramai masuk gaji awal. Cehhh. Ouhh ada mamat Avanza cuba meng'usha' NAZA 3o padahal GF ada kat sebelah. HAHA. Semua dalam kereta ketawa macam orang gila. Kau memang kelakar la mamat Avanza. HEEE.

Meet Mandy's mommy. Parents dia sangat sporting gila habis. Kelakar okay. =)
Menu untuk hari ini ialah nasi briyani. Sangat lapar sehingga menjilat semua jari jari tangan.

Kawan kawan saya semua nya dari pelbagai bangsa dan agama. Ouhh ya, pelbagai perangai jugak. Macam macam pe'el ada dengan diaorang ni. Kata 1 Malaysia kan? HEEE.
Thanks Yvoone for being our photographer. =)

Thanks to Mandy's brother, Jason who snap this pic. Walaupun dia admit tak reti nak pakai DSLR. HEE. Funny kan?

No caption pun. Saje je sebab rasa pokok nih lawa. HEE. =)

Before naik bilik Mandy disebabkan keletihan yang melampau. Almaklumlah semua kerja pagi kan. :)

Dah sampai bilik Mandy, nampak katil besar, apa lagi. Paham paham sendiri lah. Nasib lah aku sempat bukak mata. Bak kata Yvoone sempat pose lagi. HAHA. Tengok semua orang lena tidur kan? Padahal aku yang drive. HEE.

Before balik college. Aku tak tahu lah kenapa tapi aku memang suka gambar nih. Suka sangattt (!) Okay, next photoshoot plak nanti. =)

Last but not least, Merry Christmas to Mandy's family. Thanks for the food. You guys rock babe (!) We are so happy.

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...