T H E M !

Zoo Time (!)

Date: 10 December 2011
Venue: Zoo Negara, Taman Melawati

Bak datang punya excited aku nak pergi Zoo Negara masa ni. Almaklumlah lama sangat tak pergi kan. =)

Well, itu pun sebab cousin dari kampung datang. Kalau tak, memang tak merasa aku nak pergi Zoo Negara tuhh. Harap dekat je dengan rumah. Ouhh ya, gajah dah tak boleh naik kan? Kenapa ehy? Rindu aku nak naik gajah. Kuda padi pun tak ada dah. Kandang dia kosong je masa aku lalu hari tuh. Haihhh.


Bodyguards 2 ketul nih haruslah ada. HAHA. Mereka mereka nih dah rajin dah ikut ibuayah gi jalan. Maybe sebab kena leter kot. Penat dah nak dengar. HAHA. Dan dan masa masuk tempat Reptilia tuh, adik Gemok, si Nawi nih nak sangat pegang ular. Kitaorang adik beradik pun tak berani. Balik balik demam jugak budak kecik nih. :)


Besar kan ular nya? Aku nak pegang pun naik bulu roma mak nyahhhhh (!)

Okayyy, jalan punya jalan, nampak la satu nama haiwan yang pelik. Nih namanya,


Acaner tuh? Bak kata Payed, sebab hidung dia macam babi badan macam rusa. HAHA. Ada ada je kan? =)

Amazing facts to share. =)
Paling amazing : Females give birth standing and the calf is dropped from a height of 2m without any ill effects (!)
Subhanaalah. Kuasa Allah. =)

Pandai haiwan haiwan nih posing kan? Seronok bila tengok penguin tuh jalan. Sejak tengor Mr. Popper Penguin dengan Happy Feet, aku berkenan pulak dengan si penguin nih. HAHA. ;)

Ramai yang tanya macam mana kitaorang adik beradik boleh rapat gila macam member baik. Senang je, dah kata siblings buat pe nak gaduh gaduh. pi mai pi mai tang tu jugakk. Nak mintak tolong nanti dengan adik beraik jugak. Setakat nih alhamdulillah, hubungan kami adik beradik macam isi dengan kuku. Walaupun kadang kadang bercakaran macam harimau sampai pening kepala Quenn dengan King kat rumah tuh. Bak kata Queen, ' Aku ada anak 3 orang je tapi bila semua ada rumah macam rasa ada 10 orang anak.' HAHA.

Aku tak tahu kenapa tapi aku suka gambar nih. HAHA. Abaikan je. Mahu kene penyepak kang, HAHA. Ouhh ya, saya jumpa Liyana kat sini. Seronok plus segan bila dia cakap badan aku dah kecik. Padahal gemok je lagi. HAHA.

Dulu datang still pakai tag children. Sekarang dah pakai Adult punya dah. Dah berapa zaman tak pergi Zoo nih. HEE.

Masih lagi setia. =)


*More pictures in FB. :)

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...