T H E M !

Malam New Year (!)

Dah janji nak keluar dengan budak budak nih. Walaupun penat tadi tak hilang lagi baru balik dari Sabak Bernam, disebabkan dah berjanji dengan adik adik nih kena la tepati. Especially si Ejoy nih. Kesian dia, tunggu aku lama sangat sampai Payol kena kejutkan aku bangun. Almaklumlah tak sihat en. HEE. Malam New Year, aku tak sempat tengok bunga api pun sebab bangun pukul 0030. HEE.

Dah siap siap get ready, plan dengan adik adik nih shisha kat Ali B je. Jangan salah paham plak. Walaupun aku join lepak shisha shisha nih tak bermakna aku pun bershisha jugak. Takkk (!) Adik aku tak bagi aku hisap pun. :)

Dah habis mereka mereka nih bershisha, si Ejoy nih ajak jalan jalan pulak. Kesian kat dia, bawak lah pergi Dataran Merdeka. Sampai ke pukul 4 pagi baru balik. Seronok tengok adik adik nih happy je dalam kereta. Walaupun dorang nih pangkat adik je tapi dorang nih lagi tinggi lagi besar daripada aku. Orang macam pelik je kalau aku keluar dengan dorang, aku yang bawak kereta, aku lah yang dorang panggil KAK LONG. Sweet an? HAHA.

Dengan mereka mereka nih je lah aku selalu keluar. Dan mereka mereka ini lah yang selalu menjaga aku. =)

Payol (!)

Payed (!)

Ayie (!)

SyafiQ (!)

Ejoy (!)

Ada lagi seorang, nama dia Mamat (!) Tapi gambar dia tak ada dalam simpanan. HEE.
Korang adalah adik adik yang best, sempoi (!)


*Plan dengan Payol, Ayie, Ejoy, SyafiQ nak naik Bukit Broga esok pagi. Tapi sayangnya Mamat tak dapat pergi sebab dah start kerja.


No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...