T H E M !

pagi pagi lagi dah bangun nak kene amek mem besar kat tempat kerja terus gi hospital. perggghhh ngntok la siott. aku nih tido awal ke tido lambat ke same je. sama gak cm orang filem. hahaha. kn kn kn? sampai sampai sana, parking tak ada. agak bernanah gak la bontot aku kat dalam kete tuhh cari parking. padahal ada je kete kuar tp cakap xdek parking. hampeh kauu guard. cittttt (!)

agak lama menanti giliran sampai cik besah tertidow lahhh. kesian dia. thanx ibuuu. (: untung kan dapat ibu macam dia? ye saya beruntung dapat ibu macam dia. sangat sangat memahami. i love youuuuu. ((:

masuk kat bilik doktor banyak plak soalan dia nak tanya. haissshhhh. ya, tekanan darah saya selalu rendah dan itu telah menjadi normal bagi saya. 9o/50 - 9o/40 adalah normal bg saya. pelik kan? saya juga mild anemia and and hypoglycemia jugakkk. so xperlu risau dengan itu semua kerana ia normal bg manusia mcm saya. hahahha. siap tanya ada makan pil hormon ke x. ishhhhh. kene tahu jugakk ke? naseb lah doktor nihh cm baik skitt. 'okayh, nnt amek appointment kat xray kita buat ultrasound tok awak then jumpa saya balik. takut suspek ada cancer or cyst. kalau ada cyst kita buat incision cut je.' ouhhh. macam tuhh plakk. kene la tunggu lagi. ultrasound plak xnak bg lambat lg. paling cepat 28 januari. pergghhhh. tu la kau syud gi lagi government hospital. padan muka kau kene tunggu lama lama.

okayh. skang lupa pasal hospital. lepak dengan muiz, izzad, nadia, arun, essam dengan diey. part baling best arun jatuhhh. hahahha. sumpah perut aku sakittt gelak shj tanpa segan silunya. seronok tgk orang jatuhhh. and aku dapat drive kete muiz. best walaupun kancil okayhhh. nadia menjadi diam bila ada izzad and essam. hehehe. so, jumaat nih maybe ada plan lg. muiz, kau ingat janji kau tawwwww.

*to ifan farhan: soryyyyyy. aku rindu kat kau kayhhh. aku da lama nak jumpa kau. aku selalu tanya najib. soryy kalau kau terasa. xdek niat pun aku nk bagi kau terasa. )':

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...