T H E M !

sangat sangat penat. balik kerja terus balik rumahh. ya, disebabkan aku ada appointment dengan ampang hospital esok. fuhhhh. sesungguhnya aku malas nak siapkan assignment, case stady, journal, pe lg? semua semua lahhh. haishhhh. orang nak bercuti pun tak boleh. byk plak kerja kau bagi kannn? macam kitaorang nih robot. asyik asyik assignment asyik asyik assignment.

lg berapa hari je kan nak masuk new year? so, aku tgh pikir pikir apa aku da buat sepanjang tahun nihhh. byk bende gak la yang aku buat. nanti yang nih aku post last day 2o1o. heee.

messaging with kak kiera. said that im going to ampang hospital as she's working there. lama gila tak jumpa akak. last jumpa rasanya masa bangah kawennn. pastuh da tak jumpa dahhh ):

da lahh syuhada. gi tidor. esok kau nak gi hospital lagi. aku pun tak tahu nak tulis ape. byebye.

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...