T H E M !

sumpah jantan tak guna (!)

tengah tengah borak kat bilik K, tetiba A bukak pintu terloncat sana sini panggil aku masuk bilik dia. dan dan aku pergi, dorang sumer tengah tgk scene percuma kat sana. adalah pasangan kapel tuh bergadoh. terpekik terlolong kat situ. btl btl depan hostel kami. hahahha. nak gadoh kat situ. and and yang paling teruk sekali, laki tuh sepak moto tuh bila pmpn tuh naik moto tuh nak start moto. konon nak blah la tuhh. kesian gila pompuan tuhhh jatuhhh. sampai pompuan tuh mencarut gak lah. ada plak pak guard masuk campur tetiba. tak pasal pasal pak guard tuh pun kene maki ngn laki tuhh. sumpah tak gentle laki tuhhh. pe punya laki lah mcm tuhhh. tak guna langsung. lama gak lah kami mengintai dr tingakp bilik A. hahahah. nice shot mannn. hahhha. sebuk je keje kami nihh esp si F. kau mmg kelakar la F.
aku rasa kan pak guard tuh kol polis kott. sbb 5 minit je kapel tuh blah ada dua kete polis kat situ. gila lahhhh. polis tuhhh datang lambat plak. kalau tak dapat tgk scene yang lagi menarik tawww. kesian moto dorang tuh, men tolak tolak je moto tuhh. sampai pecah pecah la aku tgkkk. mcm tuh kau ckp sayang. kalau sayang tak buat lah mcm tuhh. kalau aku jadi pompuan tuhhh bak kata F ngn A selamat tinggal romeo lahhh. hahaha. tak gentle lah kau. ape kes nk buat pompuan cmtuhh. xdek respect langsung kat pompuan. cuba kalau orang lain buat macam tuh kat mak kau ke adik kakak kau ke, pe kau rase. pk pakai otak lah sikittt.
sekian, terima kasihh. heee (:

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...