T H E M !

venue : wangsa walk mall + NZ curry house, wangsa maju
person involved : syud, dyla, nadia, ifan, syafiq najib, zaid, muiz

went to A&W as ifan, zaid and syafiq waiting for us there. sorryyy guys late. tggu dyla siap lmbt nak mampos. hahaha. kesian kau kene rushing kan dyla. btw, thnx teman aku td jumpa dorg. suka syafiq. btw, mmg best bahan kau. bahan aku lagi, kene kat batang hidung kau mmg seronokkk. tunggu zaid makan gila bab punya lama kat A&W. went to SR as i want to eat CAKE (!) aku da lama tak makan kek okayhh. so better diam. makan chocolate indulgence. sangatttt sedap. tapi tak abes pun. ifan saya abeskan. hahaha. mekaseh la abeskan kek aku tuhhh. takdek la membazir. hahaha

jumpa muiz kat song box then gerak ke NZ curry house plak. and and aku nampak otak otak. sedapnyeeee. lama gila tak makan otak otak. best best. aku rasa aku minum air bergelas gelas gak lah. sampai nak pecah pundi kencing aku. da balik dr jumpa dorg hantar dyla balik, sambung makan dengan family plak. heee. aku sangat sangat mengidam beef stick. nyummm nyummm. lama gila tak makan. da lah syud mana kau tak gemokk. tak kesah lahhhh.

btw, seronok jumpa korang korang tadi. thnx ya.

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...