T H E M !

arun nair (!)

rapat dengan dia masa form 4 jugakkk. dia nih suka suki mulut dia je nak panggil aku gemokk walaupun kenyataan nye mmg aku gemokk. dah diammm. xyah kutuk lebih lebihh. hahha. dia nih pun sama. da la tinggi. nak cakap dengan die kene dongak kepala aku disebabkan aku terlampau pendek. hahaha. tp diey lg pendek kott. (jgn marah). heeee.

lately nihh baru je keluar dgn dia. ok ini gmbr latest kami. auwww. aku sukaaa. suka letak tgn gergasi dia atas bahu aku. rasa cm nk dislocate da aku nye bahu nih kene tgn dia. sama mcm IF, pnh sekali gaduh dgn dia. pastuh xdek da. kalau nak tahu dia nih la muka muka yang rajin datang jerijit D. kalau janji nak jumpe pukul 5 maghrib baru sampai. 1o minit die sama dengan 1 jam. so kawan kawan harap maklum ye. so kami semua da masak da. hahha.

so, dye nak pergi naik kapal balik. so aku harap kau tak lupe lah aku kan. walaupun sometimes mesti kau lupe aku kn kn kn? kite BFF sampai mampos kan? tak kesah la pe jd punnn. aku pun sayang kau jugakkk, ARUN NAIR (!)

so kau kat sana jaga diri baik baik. nnt beli ole ole untuk aku kat sana taw taw. btw, soryyy kalau aku touching ngn kauuu. kau knl aku kn kn ?

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...