T H E M !

diey (!)


dalam folder aku mmg la penuh gmbr aku dgn dia dan jugak DK. so, lantak la kann? knl dye dr kecik kecik zaman budak hingusan. selalu bergaduh masa sekolah dulu. tanpa tahu ape puncanye. hahha. cm bunguksss kan? hahha. lantaklahh citer budak budak. rapat balik masa form 4 disebabkan kelas sama. so, jd prefect pun sama sama. tp aku form 4 da baru jd. yaaa, kene rotan dgn cikgu disiplin pengawas pun sama sama. hahhaa.

pendengar yang baik, sgt kreatif punya budak sampai sometimes aku pun jeles asal lah budak nih kreatif sgt sgt. citttt (!) hahahha. aku teringin nak bdn mcm dia. sumpah aku jeles tapi ape nk buat da tak leh buat pape dah. hahah. sian kau syud.

kami lahir dr hospital yang sama, sekolah rendah dan sekolah menengah yang sama, kebanyakkannye kelas pun sama, rumah pun taknak dekat lagi. hahha. aku bwh sekali dia tingkat 1. dulu aku bawah sekali dia tingkat 2. dekat kn? so kalau nk pinjam bawang ke halia ke naik je umah dia. pastu ganti balikk. tak payah penat penat nak gi kedai.

dia nih ibarat kakak lah. suka membebel macam makcik walaupun bdn kecikk je. tp kalau dia nak bukak mulut dengan hujah hujah dia mmg kau terdiam lahhh. alaaaa. tahu la pangai aku cner kan? cm budak budak lagi. tah bila otak nih nak matang pun aku tak tahu. maybe sebab die tua 3 bulan dr aku kottt.

byk la kalau nak citer pasal dye. aku rasa aku knl dye sepanjang aku hidup selama 19 tahun. rasenye la kan? masa kecik kecik dulu main bunga api sama sama. hahaha.

aku sayang kau jugakkk taw,
DIEY ALLY a.k.a ikin (!)

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...