T H E M !

whoaaaa. dalam semester 4 nih, aku rasa harini lahhh paling aku rasa aku mengantok gila sampai S tampar tampar aku. tak penah kott macam nihh. hahha. disebabkan subjek yang amat membosankan iaitu SOSIOLOGY. aku pun tak tahu ape point nye blajar nye subjek nih dgn nursing. aduhhhhh. naseb la orang kat depan aku tuh besar orang nye. muat lah untuk aku dengan A nak tidur belakang. heee. (:

untung duk belakang orang orang besar. ehhh kau syud tak sedar diri plak. kau pun gemokk jugakk. hahaha. and ya, pukul 2 nih ada kelas genitourinary plak. mmg tak jadi ape la aku dalam kelas. plus plus, aku diserang headache yang teramat tapi still blh tulis blog masa nihh. ya, sorethroat jugakkk. sekarang tgh isap difflam, kalau tak hilang jugak memang tak jadi pe kau syuhada. asyik nak sakitt je keje kau.

dah syud. da pukul 1.3o dah nih. pergi kelas. toodles (!)

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...