T H E M !

irfan farhan

aku rindu kau duhhh. rapat dgn IF masa form 4. gila gila. dan tak berkira pasal duit. aku bolehh share everything dgn dia. even pnh nanges kat dia. bapak majal duhhh. dalam kelas dia lah penyeri. suka buat orang ketawa dengan lawak bodoh dia. sesungguhnya sangat sangat rindu kat dia. last lepak ngn dia malam new year. tu pun takdek la lama sangat.

gadoh dgn dia? sekali lahh pastu dia pujuk pastu xdekk gadoh da. selisih faham mesti ada tp alhamdulillah dapat settle dengan baik. walaupun mulut dia blh tahan gak selalu mencarut, xpe asl blh gelakk. so aku pndi mencarut sejak kawan dgn dia. dia tak kuat touching kalau aku maki dia. hahha. dia blh lantun balik. heee. (:
IF nih pndai okayhhh. saya suka kawan dengan dia.

IF, kau BFF aku sampai mati okayhh. no matter what happen. thanx for all your advices. i really appreciate it. to have u as one of my BFF, make my day more happening (!) so aku harap kita tak putus la friendship nih no matter what happen. same goes to syafiQ najib. walaupun aku baru nak rapat dgn kau (:

so, IRFAN FARHAN, aku pun sayang kau jugakkk.

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...