T H E M !

Qistina Sulaiman

da lama tak hang out dengan dia. last hang out bulan 12 pergi aQuaria kat KLCC disebabkan DK tak pernah pergi. heeee. sepatutnya plan nak pergi Zoo Negara tapi disebabkan perkara perkara yang tak dapat dielakkan maka tertangguh lah lawatan kami ke Zoo Negara. bila wehyy nak gi Zoo? aku rindu gajah kat sana. (ok ni bengong).

kenal dia dari form 2 so selalu buat bende nakal dengan dia. so terus rapat dengan dye. sangat berterima kasih kepada ASIFSUFATIF kerana memperkenalkan kami. tanpa kau asif sumpah sampai skang aku tak kenal siapa dia NUR QISTINA BINTI SULAIMAN.

boleh share everything jugak dengan dia. aku pernah lah sampai nanges nanges dengan dia. dia sangat sangat memahami and tak berkira punya orang sama macam DK. aku kira beruntung dapat kawan macam dorang. kalau kau nak jeles pasal kami, gi mam, tak nak amek tahu punn. orang selalu cakap kalau BFF kene contact selalu. act tak jugak. ada masa pulakkk kau nak contact hari hari. sedangkan BF pun aku tak contact langsung. hahaha. cukup lah sekadar kau dan dia tahu yang korang masih lagi BFF sampai mampos. rasanya tak patut nak jeles jeles bagai nihhh. aduhhhh (!)

tapi sometimes kene lah terasa hati disebabkan terasa macam dipinggirkan tapi tu kan boleh bwk bincang. kan kan kan? aku tahu aku tak selalu dgn BFF aku. cakap lah ape ape punn. as long as aku tahu siapa BFF aku and siapa kawan waktu susah senang aku.

aku rindu bila Q called semata mata nak cakap dia rindu aku (!) wowwww. aku suka. aku pun rindu dia jugakkk. last dia called last week and dia cakap dia rindu. hopefully aku dapat jumpa kau Chinese New Year nanti. *bak kata cousin aku, bila korang nak kuar lg aku tak sabar nak jd photographer tangkap gmbr korang byk byk (!) auwwwww. ♥

and aku nak kau tahu jugak yang aku pun ,

sayang kau sangat sangat macam DK, Qistina Sulaiman

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...