T H E M !

dyla kamil


received SMS from DylaKamil, asking whether im free or not. so yeahhh, im not free till 2 pm. after that im free. auwww. replied her that i free after 2pm so yeahh make an appointment. i picked her up at her house. tunggu kau pakai tudung je bukan 5 minit tahu lebih 5 minit. hahaha. ♥

as DK wants to go to Wangsa Walk because she wants to do her nails, so i accompanied her. lots of story nak cerita because last we met on 31 december 2010. kau bayangkanlah da baper minggu kiteorang tak jumpa. yelah duk kat popeye's sampai beku plak kan.

bila da lepak lepak nihh kan, aku teringat zaman zaman sekolah masa masa form 1, 2 dengan 3. bergayut dengan dyla gila bapak punya lama pakai tepon umah sebab nak jimat kredit handphone. masa form 1 dengan 2 walaupun jumpa dari pagi (kalau ada kokurikulum lahhh) sampai petang pun malam ada lagi cerita yang nak diceritakan. tapiiiii kalau form 3 jumpa time pagi je, sebab sekolah pagi. malam tuh baru bergayut sebab petang masing masing buat perkara yang wajib dibuat iaitu TIDUR (!) sangat penting bagi aku dan dyla ada lah tidur. hahhaa.

macam macam aku buat dengan dia. sampai masuk bilik guru pun sama sama. bayangkan daripada form 1 sampai form 3 aku duk sebelah dia. and the most amazing is aku dengan dia TAKPERNAH gaduh pun. sekali ada lah tu pun tak sampai setengah hari. sampai lah masa form 4, aku dengan dia kelas dah lain. dia pandai sikit dari aku. heeee. plus dia kene pindah pergi MRSM. lagi lah takde sape nak gayut dengan aku.

so bermulalah hari aku tanpa DylaKamil. heee. so lama lama da biasa. jadi, sekarang walaupun kami tak rapat macam dulu hari hari jumpa, tapi kami tahu yang kami masih lagi BFF sampai mampos. kan dyla kan?

aku sayang kau sangat sangat, Dyla Kamil.

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...