T H E M !

pagi pagi buta lagi queen kat rumah tu da kejutkan aku. sebabnya nak pergi seremban dan seperti biasa aku lah yang jadi DRIVER. aku tahu muka aku da semakin tembam. so gmbr gmbr aku semua nampak gemok. heeee.

caaptured by my ♥ : amy norsheila

as usual : beloved couple in the world. sumpah aku jeles.

nih da jadi pengantin lama dah. heee. (:

cousins ♥

lepas pergi seremban berangkat pergi jelebu sebab ada orang merisik kakak 2 pupu aku (tak tahu la sepupu ke dua pupu. sbb ayah dia dgn ayah aku sepupu). yaaaa. lalu dpn rumah Ainor. lama tak pergi rumah dia. and lagi satu, jalan kat Batu Tangga tu sangat lah menyakitkan hati aku. jalan macam ular. bengkang bengkok punya jalan. bak kata makteh buat jalan sendiri. da abes guna boleh bungkus. kalau nak guna bukak balik jalan. hahhaa. aku pun tak paham jugak sebenarnya. tp sumpah kelakar gila. hahhaa. sampai je rumah da pukul 6 ptg. ouhhhh. aku sgt penat. mlm nih ada makan makan pulakkk. rindu nak jumpa mereka yang tersayang. (:

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...