T H E M !

HAPPY NEW YEAR (!)

semoga tahun baru ini mendatangkan banyak kebaikan dalam hidup kita. so, syud kau kene sedar yang kau tuh da besar. umur pun da meningkat lagi satu. pangai tak ubah cam budak sekolah menengah lagi. takpelah. ada aku kesah? hahaha. bukan selalu pun kan? lagi sekali diulangkan aku tak kesah la kau nak cakap aku manja ke pangai pun cam budak budak walaupun da 2o tahun. heee. akan tiba masanya nanti untuk aku matang. satu hari nanti korang akan nampak aku menjadi matang jugak. bila tiba masanya syuhada akan jadi lebih feminin. heee. da lah syud. yang penting pastikan azam kau terlaksana tahun ini. alhamdulillah banyak azam kau terlaksana tahun lepas walaupun tak semua. so tahun nih, jadikan semuanya terlaksana. (:

da. jangan mengarut. gi siapkan case study kau tuhhh. (:

syud ♥

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...