T H E M !

24042011

dress up for today. :)

Syud menjadi lebih baik. HAHA. Tah ape mimpi aku tah pepagi nih nak keluar tetibe nak pakai baju kurung. Bayangkan ibu pun terkejut bila aku gosok baju kurung pagi tadi. Mesti dalam hati dia cakap, 'Anak aku nih betul ke tak pakai baju kurung.' Mana tak nya selalu mesti seluar seluar tshirt seluar tshirt. Tu je lahhh. HAHA.

Memang betul. Aku pakai baju kurung harini. Sampai ibu tanya, ' Betul ke kak long nak pakai baju kurung?' Eh eh, macam tak pernah nampak pulak aku pakai baju kurung. Pernah memang pernah, setahun adalah dalam 5 6 kali je. Tu pun kalau ada kenduri ke baca yasin ke kalau tak HARAM aku nak pakai. Memang harapan lah nak tengok aku pakai saja saja. HAHA.

Keluar dari pukul 1230 sebab nak jumpa Payol. Dah habis melepaskan rindu dekat Payol pergi pulak melepaskan rindu dekat Payed pulak. Ambek kau. HAHA. Kan aku dah kate sekarang aku jadi anak tunggal dahhh. Kene tunggu minggu depan baru start jadi anak sulung balik. HAHA.

Lepas habis tengok 'Double P' tuh plan plan dengan ibu nak pergi JJ AU2 sebab nak pergi singgah SengHeng. HAHA. Motif pergi sana? HAAAA. Nak gi tengok TV dengan mesin basuh. Sekali menjadi pulak nak beli. But but but sebelum tuhh, masa aku keluar dari kereta lepas masuk parking, terserempak dengan AZNIL HJ NAWAWI. okay dia sempoi je.

Masuk masuk JJ AU2 tuhh, tahu je lahh AF kan dah ada kat situ memang tak sesak plak center court kat tengah tengah tuhh. Aku tengok keliling orang kat situ, aku pun try tgk dr atas rupa rupanya ada ADLIN AMAN RAMLI tengah mengajar dak dak AF nihh. Padan la punnn. Masa dak dak AF nih keluar dr 'sangkar' tuhh (bukan semua lah tak silap aku 6 orang kot) macam biasa lah dikawal rapi oleh bodyguard bodyguard yang mantap sasa badannya semua duk mengikottt je. Ape kehal nye korang nak ikot. Dia tak kenal punnn. HAHA. Btw, aku jumpa gak lah kawan si kepeng nihh yang ERUL tuhh. Biase je.

Ingat dah settle semua benda nak singgah Starbucks beli mocha tapi macam malas sebab mahal sebab tak dek duit. Nampak BR pun cam taknak pergi sebab cousin aku kate nak blanje so baik tunggu dia blanje. Last last nampak Big Apple. Ok gak tuhh plus dah lama tak makan. Melantak la Big Apple tuh 2 bijikkk.

Ouhh ya, semalam pergi rumah Gemok. HAHA. Dia blanja makan roti canai je. jadi la tuhh. Sampai sampai je rumah terus kol orang yang tersayang sebab nak tidur plus penat plus sakit bontot aku drive walaupun auto. HAHA.

Tu je. Penat dah. Byebye.

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...