T H E M !

Alhamdullilah :))

Alhamdullilah.
Semuanya berlaku seperti yang aku nak. Walaupun ada sesetengah perkara berlaku tanpa keinginan aku. Dan yang paling penting, keputusan peperiksaan semakin memberansangkan aku. Ye, terima kasih sangat sangat diucapkan kepada ibubapa aku yang tak jemu bagi nasihat yang berguna, sanggup sengkang mata semata mata nak buat solat sunat hajat untuk aku, yang seringkali menghantar sms semata mata mengingatkan aku study, tanya macam mana jawab paper td. (aku tahu aku anak manja yang perlukan lebih perhatian walaupun aku anak sulung. So, cakap je ape korang nak cakap). Sebabnya diaorang tahu yang anak sulung diaorang nih tak minat dalamm bidang nihh. (korang tahu lah kan ape bidang yang aku amek skang?)

Dan dan kepada Ainor, Sabrina, Syajidah, Sarveen dan dan Crystalline yang selalu memaksa aku untuk study. Mereka semua tahu perangai aku yang malas nak bukak buku dan rajin bila FB, blog dengan Tumblr. HAHA. Sampaikan mereka sanggup untuk belikan aku handbag MNG kalau aku dapat pointer yang diaorang nak. Mana kau nak dapat kawan maca diaorang? Cuba cakap?? Diaorang lah yang selalu memberi nasihat sampai merah telinga aku nak dengar diaorang membebel sepanjang masa.

Sampaikan aku dapat keputusan yang memuaskan mereka, barulah diaorang akan diam sekejap. SEKEJAP okayyy SEKEJAPPP. Pastu start balik. HAHA. Sebab diaorang tahu perangai aku yang degil tahap gaban sampai tak ada sorang pun yang paham. HAHA.

Dan kepada yang tersayang, saya tahu banyak nasihat yang awak bagi. Saya akan ambil sebagai semangat untuk saya teruskan profession ini walaupun saya tak minat. Belum masanya lagi masa untuk saya minat bidang nihh. Saya tahu saya degil tahap gaban suka lawan cakap orang tapi saya akan cuba. :))

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...