T H E M !

Rindu mereka (!)

Ni lah BF aku yang ke-2. Yang pertama ada kat rumah tengah jaga ibu aku kat rumah. Siapa pandai teka lah BF pertama aku. HAHA. Aku rindu dekat budakkk nihh. Walaupun jumpa tiap tiap minggu tapi dapat jumpa pun 2 3 jam je. Tak boleh lepak lama lama dah. Tak boleh nak lepak sampai waktu malam. Tak dek dah orang nak teman aku kalau aku nak date waktu tengah malam. Tu adalah perkara wajib bagi adik adik aku kalau aku nak keluar date waktu malam. So? Parents aku tahu apa anak anak dia buat. Jangan nak cakap lebih la kan?

Dia nih pulak BF yang ke3. Walaupun annoying sometimes, walaupun kene buli sometimes, tapi kalau tak ada dia serius sunyi gila bab lah. Sebab kalau BF ke2 tak dek, dengan dia lah aku keluar sampai 2 3 pagi. HEE. Sesungguhnya aku sangat merindui kalian (Whoaaaa. ayat kau tak menahan la Syud) HAHA. Lantak. Tak pedulikkk.

Siapa kata aku tak sayang adik adik aku. Sayang tahuuu. Orang je tak tahuu. Sampai kate nih semua BF aku. Sampai kate braper banyak BF kau ada. Padahal adik je kott. HAHA. Tak sabar nye nak tunggu minggu nihh. Dapat jumpa diaorang sebab cuti 3 hari plus plus nak balik kampung kat Muar.

Dah (!) Aku tengah sakit perut. Bukan nak buang air besar ke ape. Paham paham sendiri lah. Mood pun sekarang tunggang terbalik. Bertimbun timbun masalah yang ada kat dalam diri nihh. Dengan hormone imbalance lagi ditambah dengan perasaan sakit hati yang melampau. Sampai bila kena tahan pun tak tahu.

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...